vineri, august 22, 2014

De ce este mai ușor să scrii un e-mail?

Mă întreb mereu, de ce îmi este mai ușor să scriu un e-mail de cât să dau un telefon? Teoretic pentru un tel nu trebuie de cât să scoți aparatul din buzunar, cauți numărul celui cu care vrei să vorbești, apelezi și începi conversația. Da, dar dacă celălalt nu vrea, nu are timp, chef, dar pe de altă parte nici nu este genul care să te refuze., care să îți închidă sau să te lase să suni până nu mai poți. Eu nu vreau să deranjez, mai ales persoanele cu care mi-e drag să comunic. Atunci apelez la un e-mail, îl va vedea el când va avea timp și îmi va răspunde când va vrea. Discuția pe e-mail nu se termină nici o dată, păstrând astfel, în permanență legătura cu persoana respectivă.
Nu toți suntem la fel (by default) și mulți, foarte mulți nu au aceleași înclinații ca și mine, atunci ce ne facem când una din aceste persoane, din cele cu care ai vrea să comunici mereu, chiar dacă este la distanță, nu are această plăcere de a scrie mail-uri sau chiar consideră acesf fapt ceva înstrăinător/care îndepărtează, sau am întâlni persoane care nici nu verifică e-mail-ul...
Moment de închidere. Închizi telefon, mail, browswer... îți ceri iertare de deranj și te retragi mai mult în tine. Bye!